Friday 17 February 2012

Pilihan Steamboat Halal

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..

Kami pasti ramai di kalangan rakyat Malaysia suka atau enjoy makan dan masak-masak steamboat bersama family dan rakan-rakan. Mungkin ada yang suka prepare sendiri masakan steamboat untuk family pada petang sabtu atau ahad. Yang penting ikut selera sendiri bukan.

Kini banyak pilihan restoran yang menawarkan hidangan steamboat untuk dinikmati bersama-sama. Hampir semua rakyat Malaysia yang berbilang bangsa dan keturunan suka makan steamboat. Ada pilihan yang sedap, murah, banyak jenis pilihan, tempat yang selesa, yang mahal, yang murah dan mahal dan yang paling penting berbaloi-baloi kan.

Ada restoran yang menawarkan pilihan HALAL dan juga NON-HALAL untuk customer mereka.

Jadi bagaimana dengan pilihan anda?

Sedikit selitan quote Ustaz Azhar Idrus yang funny dan popular sekarang di dunia web Malaysia haha..



Kalau nak bawa family ramai biasanya kita cari kedai yang harga berpatutan. Kalau nak enjoy bersama teman istimewa atau baru dapat bonus tahunan kita akan cari kedai yang menawarkan pilihan terbaik dari segi value dan keselesaan.Bersih dan layanan terbaik tetap aspek utama.

Apapun pilihan di tangan anda. Tepuk dada tanya selera. Sebagai pengguna, kita mampu dan layak memilih yang terbaik untuk diri kita dan orang di sekeliling kita.

Sekian untuk entry kali ini.

Jumpa lagi.

Bye..


No comments:

Post a Comment